Pachet Psihologie & Psihanaliză:
Psihologia Manipulării. Ediţia IV – Robert B. Cialdini
Un aspect atractiv al prezentei ediţii stă în capacitatea sa de a fi o lectură placută şi practică, rămânând în acelaşi timp un document ştiinţific util deopotriva cercetătorilor şi publicului general.
Pentru specialişti, cartea de faţă poate reprezenta o schimbare agreabilă de ritm (de la materialele de studiu obişnuite), care, totuşi, nu face rabat seriozităţii ştiinţifice. De asemenea, atât pentru cercetători cât şi pentru publicul larg, cartea aceasta poate fi considerată o modalitate de a demonstra că, printr-o prezentare adecvată, ceea ce pare a fi doar un text ştiinţific fad se poate dovedi a fi, în realitate, un text plin de viaţă, folositor şi relevant pentru toată lumea.
De acum înainte vei fi foarte atent când vei citi un ziar, vei face cumpărături sau vei asculta un mesaj politic. Te va îngrozi să afli că eşti manipulat 24 de ore din 24 !
Supunerea faţă de o autoritate este un comportament uman general, rezultând din statutul de fiinţă sociala al omului. Adesea acest comportament se afla la originea încercărilor de manipulare.
Sinteză a bogăţei literaturi consacrate subiectului în ultimele decenii, volumul prezintă tehnicile de influenţare a comportamentului, în sens pozitiv sau negativ. Lectura lui ne ajuta să înţelegem cum se exercită influenţa şi manipularea în viaţa de zi cu zi şi să le dejucăm eficacitatea prin cunoaşterea mecanismelor psihologice la care ele apelează.
Doctorul în filozofie Robert B. Cialdini susţine cursuri universitare şi post-universitare despre persuasiune şi influenţa socială la University of North Carolina şi Columbia Univeristy. El este în prezent şeful catedrei de psihologie şi membru al Consiliului de Conducere al Arizona State University.
Psihologia comunicării – Ivan Ognev, Vladimir Russev
Va fi vorba, în mare măsură, despre comunicare, despre felul în care ea este construită. Despre lucrul căruia îi acordăm atenţie în timpul comunicării şi despre ceea ce trece pe lângă conştientul nostru, dar este de 5 ori mai important, despre partea nonverbală, fără cuvinte. În comunicare, noi exprimăm ceea ce vrem să spunem (dar, de asemenea, şi ceea ce nu vrem) sub forma gesturilor, mimicii, poziţiilor, mişcărilor, intonaţiilor şi doar în ultimul rând folosind cuvinte. Dar pentru că noi nu constientizăm această importantă parte nonverbală, de obicei primim din inconştientul nostru numai mesaje pe care nu le înţelegem bine. Şi adesea este absolut de neînteles ce anume i-a provocat o încordare interlocutorului sau de ce s-a bucurat el aşa de mult.
Şi problema nu este să vă găsiţi tot timpul în aceeaşi stare, fie ea destul de confortabilă, cât mai ales să vă găsiţi într-o situaţie corespunzătoare cu starea şi cu dorinţele dumneavoastră. Nu este tocmai potrivit să apăreţi cu un zambet drăgălaş, deschis, la o înmormântare. De altfel, la fel ca şi expresia de tristeţe şi suferinţă la aniversarea cuiva. Învăţaţi să fiţi corespunzător. Este la fel ca şi lacătul şi cheia: situaţia este lacătul, iar starea dumneavoastră este cheia de la acest lacăt. În aceasta şi constă flexibilitatea comportamentală, să alegi comportamentul cel mai potrivit pentru momentul respectiv, alegând cheia pentru lacăt.
Psihologia influenţei – Maia Dushkina
Sunt întrebuinţate, de către om şi faţă de om, o cantitate uriaşă de forme, tipuri şi mijloace diferite de influenţă – convingerea, constrângerea, sugestia, contaminarea – precum şi metode şi procedee, tehnici şi tehnologii de influenţă. Fiecare din aceste influenţe, dispunând de specificul şi posibilităţile lor, capătă o întruchipare completă numai prin realizarea sarcinilor şi condiţiilor actuale ale activităţii şi comunicării în care ele se manifestă. Oportunitatea şi eficienţa lor depind de alegerea unei strategii, tactici şi instrumentări adecvate în împrejurări absolut concrete.
O importanţă deosebită capătă cunoaşterea legităţilor şi stăpânirea, prin metode practice, a organizării influenţei psihologice în acele sfere ale activităţii, unde rolul conducător îl joacă procesul comunicării interumane. Acestea sunt, în principal şi înainte de toate, diferitele domenii ale practicii psihologice, manageriale, pedagogice, de marketing şi de reclamă. Tocmai influenţa psihologică formează şi caracterizează potenţialul transformator de comunicare ca activitate a persoanei. Problemele legate de posibilitatea şi tendinţa de a folosi influenţa psihologică pentru atingerea scopurilor lor apar la profesioniştii din cele mai diferite domenii de activitate. Ele se referă, în principal, la necesitatea alegerii unor mijloace, procedee şi metode psihologice eficiente de influenţa psihologică.
O carte fundamentală de psihologie. Un manual inevitabil.
Psihologia puterii – Aleksandr Konfisahor
Sistemul de relaţii de putere prezentat în cartea de faţă ne permite să analizăm şi să descriem într-un mod mai obiectiv, complex şi multilateral conceptul de putere. Sunt prezentaţi parametrii de bază ai puterii (forţa, repartizarea, starea etc.), legităţile sale psihologice, teoriile existente privind puterea, rezultatele studiilor efectuate. Cartea este adresată studenţilor, masteranzilor şi profesorilor de psihologie, filosofie şi ştiinţe sociale din cadrul instituţiilor de învăţământ superior. De asemenea, prezintă interes pentru politicieni şi specialiştii în probleme de proiectare a structurilor puterii şi stabilire a relaţiilor politice.
Psihologia apărării – Alina Eremeeva, Edurard Kirshbaum
Omul nu suportă cu uşurinţă aleatoriul, ireversibilul, concreteţea si încărcătura de durere a morţii. Conştiinţa înspăimântată încearcă să scape de această angoasă existenţială, ca şi de sentimentul, ce se amplifică inconştient, de vină, de a fi luat parte la cele întâmplate. Eu nu vreau să iau parte la o moarte. Conştiinţa încearcă să curme cât mai repede această situaţie excepţională şi extenuantă.
Psihologia învingătorilor – Elena Popova
Dacă te consideri un învingător, dacă experienţa pe care o ai ca participant la procesul concurenţei este pozitivă, nu mai ai nevoie de modele şi teorii; se impune exclusiv o verificare a strategiei tale. Încrederea în propria intuiţie, în propriile percepţii şi în propria ştiinţă de a câştiga pot fi o garanţie a succesului. Dacă însă nu reuşeşti să atingi obiectivul pe care ţi l-ai propus, dacă eforturile depuse nu au rezultatele scontate, atunci se impune o analiză atentă a situaţiei. Această carte te va obişnui, pas cu pas, să-ţi creezi o psihologie de învingător – ceea ce constituie o garanţie a succesului!
Psihologia afacerilor – Serghei Bezzubţev
Acest cuvânt este aparte. În viaţa unui om, zvonurile joacă un rol mult mai important decât ar putea părea la prima vedere. Psihofiziologii spun că zvonurile sunt un stimul puternic pentru instinctul de orientare.
Umanitatea nu cunoştea încă vorbirea atunci când zvonurile i-au invadat viata… Ce reprezintă însă în ziua de azi zvonurile şi cum pot fi acestea folosite, pentru a-ţi schimba, în datele ei esenţiale, existenţa, puteţi afla din această carte!
Psihologia fericirii – Michael Argyle
Această nouă ediție a Psihologiei fericirii oferă o imagine ușor de înțeles și la zi a cercetărilor referitoare la fericire. De la publicarea primei ediții în 1987, s-au făcut mari progrese în acest domeniu, care sunt prezentate în această carte pentru prima dată, adeseori cu concluzii surprinzătoare.
Bazându-se pe cercetări din domeniul sociologiei, fiziologiei și economiei, pe lângă cel al psihologiei, Michael Argyle explorează natura emoțiilor pozitive şi negative, precum şi procesele psihologice şi cognitive implicate în producerea lor. Se oferă o acoperire accesibilă şi foarte largă a unor termeni cheie cum ar fi: măsurarea şi studiul fericirii; efectul prieteniei, căsătoriei şi a altor relaţii asupra stărilor pozitive; fericire, sănătate mintală și fizică; efectele muncii, șomajului și activităților de petrecere a timpului liber, efectele banilor, clasei sociale și educației. De asemenea, este analizată importanța trăsăturilor de personalitate ale individului cum ar fi optimismul, scopul în viață, controlul intern și alegerea corectă a obiectivelor. Un element de noutate în această ediție este materialul suplimentar referitor la diferențele naționale, rolul umorului și efectul religiei. Sunt unele țări mai fericite decât altele? Aceasta este doar una dintre problemele controversate lansate de autorul cărții.
Cartea Psihologiei fericirii abordează aplicarea practică a cercetării în acest domeniu, cum ar fi modul în care poate fi sporită fericirea și efectele acesteia asupra sănătății, altruismului și sociabilității. Această lucrare definitorie și care incită la reflecție va fi o lectură extrem de interesantă pentru studenți și cercetători, dar și pentru cititorul interesat în general de acest domeniu.
Psihologia succesului – Ivan Ognev
Sindromul ghinionistului îi afectează pe oamenii care nu au încredere în sine și nu își iubesc propria persoană. Prima condiție pentru a scăpa de acest sindrom este să aveți o viață activă, pentru că așa nu veți mai avea timp să vă analizați insuccesele.
Pentru optimiști, reușita reprezintă nu ceva ce li se întâmplă, ci ceva ce pot ei singuri să construiască. Pesimiștii, dimpotrivă, sunt capabili să găsească nenorociri chiar și în cea mai abundentă fericire.
Trebuie să conștientizați faptul că fiecare om își face norocul și este capabil să își sporească șansele de succes. Cel mai important lucru este să vă doriți să găsiți o soluție la problemă și apoi să treceți la acțiune. Dacă nu puteți să schimbați o situație, atunci schimbați-vă atitudinea față de ea!
Psihologia succesului reprezintă antidotul pentru problemele dumneavoastră. Aici descoperiți calea prin care vi se schimbă comportamentul printr-o serie de exerciții. Astfel, primiți ajutor în lupta cu stresul, cu kilogramele în plus, cu alcoolul, cu tutunul, cu depresia, sociofobia, insomnia. Totodată, veți afla formula magică pentru bani, fericire, încredere în sine și succes.
Dacă vi se pare că nu vă reuşeşte mai nimic în viaţă, atunci această carte reprezintă exact ceea ce aţi căutat. Este o carte magică, un „magic book”, care vă poate ajuta sa vă transformaţi eşecurile în realizări.
Numeroase studii au relevat că viața noastră este influențată de subconștient. El deține programul de transformare a gândurilor negative cu unele pozitive. Adesea oamenii își programează creierul să gândească în fraze negative, îngreunându-și astfel existența. Folosind cuvântul magic „însă”, modificați viziunea asupra problemelor și priviți lucrurile prin prisma umorului (Am urechi mari, însă aud bine!).
Dacă considerăm pe altcineva responsabil de fericirea noastră, singuri ne creăm greutăți suplimentare. Nu trebuie să așteptați momentul când realitatea înconjurătoare vă va permite să vă gândiți la lucruri plăcute, pentru că atunci veți sta toată viața într-o stare de așteptare continuă. Nimeni nu poate decide în locul dumneavoastră ce ți cum să gândiți!
Creierul este un mecanism care funcționează spre îndeplinirea unui scop concret, iar stabilirea scopurilor în ordinea priorităților reprezintă unul dintre cele mai importante momente pe drumul către succes.
Un sfat bine de urmat este că în orice situație negativă să încercați să vedeți și partea bună a lucrurilor, chiar dacă aceasta e formată din evenimente nesemnificative din viața dumneavoastră. Cu prilejul fiecărui succes înregistrat, indiferent de proporțiile acestuia, faceți-vă câte un cadou. Iar când veți reuși să vă concentrați atenția și energia asupra șansei de reușită, veți conștientiza că viața vă oferă o mulțime de oportunități.
Preț individual cumulat în librării: 348,60 lei;
Preț individual cumulat în librăria Ideea Europeană: 306,33 lei;
Preț Pachet promoțional: 276,00 lei;
Transport gratuit.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.